Ads

Jamie McGuire - Gyönyörű tévedés

Jamie McGuire


Gyönyörű tévedés


(Maddox fivérek 1.)
Kiadó: Maxim
Műfaj: new adult
Kategória: romantikus
Megjelenés ideje: 2015.04.23
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Szűr-Szabó Katalin
Oldalszám: 362
Megtetszett? Megrendelheted itt!
ISBN:
Pont: 5/5
  A függetlenségét szenvedélyesen védelmező Camille Camlin, becenevén Cami boldogan hagyta a háta mögött a gyermekkorát, mielőtt az véget ért volna. Dolgozik, amióta megszerezte a jogosítványt, és a főiskola első éve óta albérletben lakik. Most a Red Doorban pultos, és a munkán meg főiskolai óráin kívül nincs másra ideje. Trenton Maddox az Eastern Állami Egyetem koronázatlan királya volt, aki már középiskolásként egyetemista lányokkal járt. A barátai irigyelték, a nők be akarták törni, de miután egy tragikus baleset fenekestől felforgatta az életét, Trenton otthagyta az egyetemet, hogy megbirkózzon iszonyatos lelkifurdalásával.

Tizennyolc hónappal később Trenton otthon lakik özvegy édesapjával és egy helyi tetováló szalonban vállal munkát, hogy fizetni tudja a számlákat. Amikor már azt hiszi, hogy az élet visszazökkent a megszokott kerékvágásba, a szeme megakad a Red Doorban egyedül üldögélő Camin.

A Gyönyörű sorscsapásban megismert Maddox testvér, Travis története nagy kedvencem, ezért nem volt kérdés számomra, hogy a többi testvér könyvét is el fogom olvasni. A Gyönyörű tévedés ugyanazt a színvonalat hozta, mint a Gyönyörű sorscsapás
Mindenkinek meg van a saját démona, amikkel küzd, pont ez teszi szebbé a történetet.

A könyv főhősei Cami és Trenton, akik mind a ketten keményfejűek, amit elterveztek abban ugyan megingathatatlanok. Cami gyermekkori szerelme Trenton, de a Maddox fiúk híre miatt nem merte megkörnyékezni, lemondott Trentonról, hiszen nagy nőcsábász hírében áll és egyik csaj után a következő jön. Cami pedig egy valami biztosan nem szeretne lenni, strigula az ágya felett.
Trenton egy helyi tetováló szalonban dolgozik, Caminak pedig pont kapóra jön a pultos meló mellett a recepciós állás. Ráadásul a munka mellett extra perceiben szabadon bámulhatja Trentont, feltűnés nélkül.

A könyv története tetszett, noha volt pár dolog, amivel nem értettem egyet. Cami véleménye és álláspontjai sokban különböztek az általam felépített normától. Például a titkos pasijával, amit művelt, számomra sok volt. Napnál is világosabb volt, nincs közöttük túl sok érzelem vagy romantika. Cami helyében már régen leléptem volna és kiadtam volna az útját. Teljesen logikátlan egy olyan kapcsolatot fenntartani, amiben a legnagyobb probléma nem a táv. Maga a titkolózás, pasi hozzáállása sokszor zavaróbb volt, mint a két hely közötti távolság. Hiába sejtettem az, akire gondolok és el is találtam, nem voltam képes a szerelmi szálukat megérteni.

A tetováló szalont, többi mellékszereplőt imádtam, nagyon feldobták a könyv hangulatát és élettel telivé tették. 
Mindeközben a háttérben alakulgat Travis és Abbi szerelmi története, ami azért volt lényeges számomra, mert betekintést nyerhettem mi történt mások szemszögéből. Olvashattuk már Abbiét, Travisét, de külsős szemmel még nem. Rettentő cukik voltak, bár belegondolva lehet tényleg kicsit idegesítőek lehettek mások számára.

Cami pasi ügyét leszámítva aranyos csaj, bírtam és szerintem Trenton mellé pont megfelelő választás. Eleinte tartózkodó, de mélyen legbelül vagány csaj, aki tudja, mit szeretne. Csak nem mindig úgy jön össze, ahogyan szeretné. Kifejezetten tetszettek azok a részek, ahol éppen tetoválásai szaporodtak, azoknál úgy éreztem Trentonnal egyre közelebb kerülnek, mintha csak egy láthatatlan kapocs lenne közöttük.
Trentonról körbejárt híresztelések többségében igazak, azonban neki is vannak titkai. Amit Cami iránt érez egy a sok közül. Valójában nem rosszfiú ő sem, hűséges is tud lenni, csak eddig nem találta meg a megfelelő nőt. Cami viszont kiáll saját magáért és ezzel kivívja Trenton tiszteletét is.

Összességében a könyv nagy kedvencem lett. Nem volt tökéletes, voltak benne hibák, amiket feljebb már írtam, azonban pont ilyen típusú könyvet akartam olvasni, ezért minden egyes sorát élveztem. 

Borítók:



Nyereményjáték:

Trenton egy tetováló szalonban dolgozik és imádja a tetoválásokat. Ezúttal a ti feladatotok kitalálni melyik könyvben hangzanak el az idézetek. Egy valamiben egyezik a könyvek témája, az idézet egy-egy tetovált szereplőtől, szereplőről hangzik el. Elég a könyv címét is megírnotok.
Figyeljetek oda, mert sajnos nem tudtok javítani az elküldött megfejtéseken.

Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz! A nyertesek jelentkezésére 72 óra áll rendelkezésre a megküldött e-mailre válaszolni, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.

Egy apró izom kezdett rángatózni Maddox szeme alatt.
– Akkor is el kellett volna mondanod.
– Amíg súlyzók voltak a kezed ügyében? Kérlek, Betegség vagyok, nem Hülye.


Résztvevő blogok listája:
04.04 Deszy könyvajánlója
04.05 Angelika blogja
04.06 Insane Life
04.07 Book Heaven
04.08 Kelly & Lupi olvas
04.09 MFKata gondolatai
04.10 Kristina blogja
04.11 CBooks
04.12 Dreamworld
04.13 Tekla Könyvei
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése