Ads

Jennifer L. Armentrout: Oblivion 2 - Feledés

A Könyvmolyképző kiadó jóvoltából folytatódik Daemon szemszögéből a Luxen történet!
Hazánkban is nagy sikernek örvend Jennifer L. Armentrout - Luxen sorozata. Olvashattuk már a sorozatot Katy oldaláról, de vajon Daemon hogyan élte meg a történetet?
Tarts velünk a hat állomásos blogturnéra és megtudhatsz többet a kötetről.


Jennifer L. Armentrout


Oblivion 2 - Feledés


(Luxen Daemon 2.)
Kiadó: Könyvmolyképző
Besorolás/műfaj: YA
Megjelenés ideje: 2016.
Fordította: Miks-Rédai Viktória
Oldalszám: 376 
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
Daemon Blackkel összekapcsolódni szívás…


Ráadásul nemrég eltökélte, hogy bebizonyítja: amit irántam érez, az nem csupán bizarr kapcsolódásunk mellékhatása, hanem valódi érzelem. Nem tudom, mit gondoljak efelől, de tény, hogy mostanában már korántsem olyan bunkó velem, mint korábban.
De nem ez a legnagyobb problémánk.
A Védelmi Minisztérium emberei körülöttünk szaglásznak. Ha rájönnek, mire képes Daemon, és főleg, hogy mi ketten összekapcsolódtunk, mindkettőnknek végünk. Az iskolában felbukkanó új srác sem hiányzott. Ő is tele van titkokkal. Tudja, mi okozza a körülöttem zajló sok furcsaságot, és segítene is rajtam… de ennek súlyos ára van.
És aztán az események még vadabb fordulatot vesznek.
Láttam valakit, akit halottnak hittem. Szóljak vagy hallgassak? Mi történt Dawsonnal? Ki árulta el? És mit akarnak Daemonéktól – na meg tőlem – a védelmisek?
Az már biztos: Daemon Blackkel összekapcsolódni nem egy életbiztosítás.
Senki nem az, akinek látszik. És nem mindenki éli túl a hazugságokat…

Éld át az Ónix történetét Daemonnal!

Ónix a sorozatban az egyik kedvenc kötetem, sőt szerintem a legkedvesebb kötetem Opállal karöltve. Talán azért, mert amikor kijött az Ónix, heteket vártam, hogy ideérjen a friss ropogós angol könyv és szorongattam, mint egy kincset. Lehet inkább szentimentálisan kötődök hozzá. 
Bevallom nekem bizonyos részek jobban tetszettek eddig is Daemon szemszögéből és ismét úgy tűnik ez bizonyosodott be. Imádom Katyt, de sokszor Daemon szellemes, rátartibb karaktere jobban bejött.


Forrás: pinterest
A könyv az Ónix történetét dolgozza fel Daemon szemszögéből. Már elsőre írtam, hogy nem kell aggódni nem durván fedi át egymást a két könyv és sokszor Daemon által jobban megértünk jeleneteket. Szerintem az Oblivion 2. - Feledésre hatványozottan igaz, hogy Daemon szemszöge nem fedi át a Katyéből megírtat. Számos új jelenettel találkozhat az olvasó, s ha valaki olyan hardcore rajongó, mint én - na jó, csak keretek között - szintén találhat benne érdekes részeket. A jelenetek nem újra elmondják a sztorit, ahogy sokszor megesik, sokkal inkább két jelenet közötti részt magyarázza el, ráadásul kicsiny Luxen kolóniánk életébe is betekinthetünk.

Érdekes a másik oldalról olvasni, tudom minden éremnek két oldala van, ennél a sorozatnál teljesen szükségesnek tartom a kiegészítő köteteket. Katy oldalán mi szemét Daemonról olvashattunk, aki rettentően szexi, mégsem lenne jó vele járni, belerángatta Katyt ebbe az egész űrfényes dologba, normális akarna lenni és látjuk milyen szemét még jobban Daemon. Most kiderül, nem mindig olyan szemét, mint látjuk. Aggódik Katyért és mikor azt hisszük valami über rosszat tett, most rádöbbenünk, csak a szája járt. Amelyik kutya ugat az nem nem harap. Na ez Daemon.


Forrás: Pinterest
Izgalmasabbnak találtam erről az oldalról az Ónixot, kicsit több Luxen politikát találtam benne, értve a motivációikat, helyesebben nagyjából értve őket. Továbbá Ashékről és az öregekről többet láttam, bevallom Asht kezdem megkedvelni, pedig erre sosem gondoltam volna. Szerintem megjátssza ezt a beképzelt csitri szerepet, legbelül, méééélyen legbelül jó kislány tud lenni. Segített Daemonnak és Katynek, pedig nem kellett volna, lehet a flegmaság és beképzeltség álarca mögé elbújva érzi magát magabiztosnak. Ki tudja. 

Összefoglalva ez a kötet is tetszik, mi több félve bevallom, Daemon szemszögéből talán kicsivel jobban szeretem, mint a másik oldaléból, mintha még pergősebb és történet gazdagabb lenne a könyv. Másfelől egészen biztos vagyok, ha valaki elkezdené olvasni a sorozatot, mindenképpen megmondanám, alap sorozattal kezdjen, mert ez tényleg kiegészítő történet, mi több élvezetesebb utólag elolvasni. Nekem bejött. 

Ajánlom a könyvet minden sci-fi romantika iránt érdeklődőnek, aki szereti a Luxen sorozatot, meg persze Daemont, rajongóknak pedig kihagyhatatlan és a sorozat kötelező darabja. :)

Imádod a Luxen sorozatot, nem akarod elengedni a földönkívülieket és olvasnál valamit?


Sajnos vagy sem, mindenki döntse el maga, hazánkban igen kevés földönkívülis romantikus YA könyv és paranormális romantikus kategóriába eső könyv jelent meg. Nem sok könyv jelent meg konkrétan ebben a témában, de vannak nagyon jók. Igyekeztem most összeszedni a magyarul megjelent könyveket.
Ha szereted a Luxeneket és szívesen olvasgatsz földönkívülis történetet, mindenképpen ajánlom Beth Revistől a Túl a végtelenen című könyvet, érdemes elolvasni. :)
Szintén kiadták hazánkban Melissa Landers által írt Alianated - Elidegenítve sorozatát, ami immáron komplett. Ha nem ismernéd még, előjáróban a főhősnő ember, a főhős pedig földönkívüli. Érdemes megpróbálni, ha nem találsz Luxenek helyett mást.
Felnőtt olvasóknak, vagy azoknak akik nem vetik meg a felnőtt műfajt ajánlom Gena Showaltertől - Tél halálos csókja című novellás kötetet. Csak egy novellát tartalmaz az egész sorozatból, ám sajnos hazánkban nem jelentek meg az Alien Huntress részei, ami az Alvilág urai mellett kiemelkedően jó földönkívülis sorozata a távoli jövőből. 

Nyereményjáték

A Luxen sorozatnak már számos része jelent meg hazánkban, ezért mostani játékunkban arra leszünk kíváncsiak mennyire ismeritek a részeket.
Minden állomáson találtok egy idézetet, amiből aláhúzott vonallal jelölve hiányzik egy név, de nem elég csak a hiányzó nevet beírni a Rafflecopter dobozába, szükség lesz még a kötet címére is.
Tehát minden állomáson egy nevet és egy kötet címet keresünk, amiket be kell írnotok a megfelelő sorba.
Figyelem! Felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.

“____ a fejét rázta. Nem tudta eldönteni, hogy az elméje játszik-e vele, vagy mi történik. Az emberek pupillája nem fehéredik ki. XY nagyon gyors. Mint egy olimpiai bajnok. És csendes. Mint egy fogyókúrára fogott kísértet.”


Állomáslista:

1. Állomás 01.16 Insane Life
2. Állomás 01.17 Angelika blogja
3. Állomás 01.18 Deszy könyvajánlója
4. Állomás 01.19 Könyvvilág
5. Állomás 01.20 Dreamworld
6. Állomás 01.21 Sorok között
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése