Ads

Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót (1. bejegyzés)


Keri Smith


Nyírd ki ezt a naplót (1. bejegyzés)


Kiadó: Maxim kiadó
Kategória: kreatív
Megjelenés ideje: 2016.
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Loósz Vera
Oldalszám: 224
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!
Először: rendhagyó bejegyzés lesz.

Egyből szerelmes lettem a Wreck This Journalba, alig vártam itthon megjelenjen és tölthessem végre. Felkészültem bélyegekből, újságból, néhány gyümicimkével, megbeszéltem mindenkivel hol fogom elvégezni a dobálásokat. 
Nem mindenki tudja, kis ideig mozgókép és animációt tanultam. Imádok rajzolni, festeni, színezni bármire. Szoktam babákat festeni, digitálisan rajzolni és tele vagyok mindenféle kreatív "kacattal". Egyenesen rárepültem erre a naplóra.

Gondolkoztam képekkel vagy szkennelve mutassam meg nektek a lapokat, viszont a végeredményt mindenképpen videóval szeretném bemutatni. Időközben rájöttem hány kicsi apróságot szeretnék bele rajzolni, úgy döntöttem, videóval illusztrálom, amellett, képeket is láthattok. 
Mindennap fel fogok tölteni néhány oldalt, ám nagyon szépen haladok, közel negyedével készen vagyok a feladatoknak, ráadásul munkahelyem adottságai miatt minden extrém feladatot meg tudok csinálni. Színezés vesz el sok időt, amit imádok csinálni. :)

Nem, eszem ágában sincs vloggerkedni, most a könyv formációja adta ezt a megoldást. Szeretnék minél több ötletet adni, hátha valaki másban is felkeltem szunnyadó kreatív oroszlánját. :)
Bocsi a hangért és néhol a képért, nem igazán ez a főműfajom. :P

Zavarnak a fehér lapok, egy könyv, füzet színezésre való. Régen is alapvetően vízfestékes szivaccsal festettem meg őket, egészen, amíg a porpasztelkréták világát meg nem ismertem.
Rossz gyerek módjára minden kezem csupa maszat, ha nem paszteltől, akkor vízfestéktől, tustintától, filctől, színestől, zsírkrétától. Abszolút ösztöneimre hallgatok.

Jön a nevem. Talán le tudom írni. Fehérből szellem lett, halvány pedig eltűnt a nagybetűk mögött.
Első feladatok között kellene számozni, hát őszinte leszek, hősiesen bevallom, úgy látom elszámoztam. Szerintem többször ugrottam számokat, tényleg nem lepődnék meg.
A könyvben vannak dolgok, amik talán elveitek ellen van, mint a gerinc törés. Nekem is az volt. - Viszont piszok jó érzés! :D 

Holnap hozom a következő adagot, reményeim szerint sokkal többet. :)
Imádom, képes volt ez a napló egy nap alatt függővé tenni.

Aki imád rajzolni, firkálni, rombolásból művészetet alkotni, annak kötelező lesz! 

Előlap
Az én első oldalam



Utasítások
Első feladat
Hősiesen bevallom, szerintem
sikerült elszámozni... :D
Nem tetszik a kutya, le lesz cserélve.
A félelmetes
gerinc
törés!

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése