Ads

Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót (2. bejegyzés)


Keri Smith


Nyírd ki ezt a naplót (2. bejegyzés)


Kiadó: Maxim kiadó
Kategória: kreatív
Megjelenés ideje: 2016.
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Loósz Vera
Oldalszám: 224
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 5/5
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!

Jövök vissza a következő oldalakkal. :D
Arra már rájöttetek mekkora szerelem lett ez a könyv, minden oldalával úgy érzem én is egy picikét gazdagabb leszek. Lehetne élménynek nevezni, inkább idegileg nyugszok meg tőle. A másik, közelebb hozza az embereket. A naplónak több oldalán segítettek már be, még nem jutottam el addig, néhol majd szólok, például más pecsételt, más adott bele valamit.
Már jócskán haladtam, de mindig próbálok sorban hozni oldalakat, mégis úgy az igazi. 

Cipőtalpas, lábtörlős feladatnál picit törtem a fejemet mi kerülhetne oda. Először a lányt rajzoltam oda, hátha megszáll az ihlet és nem is tévedtem, akkor jött a vizes akvarell ötlete és kapva az alkalmon kipróbáltam. Utána ismét befestettem a leányzót.

Kávés feladatnál eleinte képet szerettem volna alkotni kávéból, lehet ilyen is lesz később. Végül beugrott mennyire jól mutatnak a barna színek, feldobhatnám egy kis csészével.  Hát így alakult ki a kép. Az akvarell ceruzás szélek már csak spontán alkotások művei. :)

A szem hirtelen ötlet volt. Elkezdtem a színes vonalakat, úgy voltam majd összeérnek. Aztán megtetszett a közöttük levő rés. Eleinte arcot szerettem volna, de nem lenne annyira emocionális és kifejező, mint szeretném. Szemmel sok dolgot lehet bemutatni, közölni, választásom rá esett.

Színes oldalaknál pasztellkrétával színeztem, előtte vonalzóval bekockáztam. Eredeti koncepció a szivárvány színei szerint szólt, de úgy unalmas lenne. Inkább felosztottam több részre.

Célba tollal lőttem, amit akvarellbe mártogattam. Unokahúgom szerette volna még jobban megdobálni, ő már egy egész kézi telefont hozzá akart vágni, mielőtt megtette volna, elvettem tőle. :P - Szerinte túl művészi vagyok ehhez a feladathoz. :D - Bocsánat, nem dobáltam agyon a könyvet.
Bal oldalon táncoló piktogram dobja fel az összképet. Egyik kezével dob, másikkal "okét" mutat. 

Tegnap kaptam egy csokor levendulát kolléganőmtől, ami csak ki volt szárítva, a préselj le növényeket részbe szerintem belefér a kiszárítás. Egyből bele vontam a virágokat. - Hozzáteszem naplóval ülök kezemben, rajzolgatok miközben Netflixszel lazulok.

Oldal megtaposás.
Kávéfoltos festés

Legújabb vonalak húzása egy
szemmel. Kis szemtelen.
Kiszínezve. :)


Célba lövés - tollal 
Szárított, préselt virágok oldala


SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése