Ads

Jamie McGuire - Gyönyörű áldozat

A Maxim kiadó elhozza a nagy szeretetnek  örvendő Maddox testvérek harmadik kötetét, a Gyönyörű áldozatot, melyben Taylor Maddoxot ismerhetjük meg. Mostani alkalommal hét állomásos blogturnéra invitálunk titeket, ahol számos érdekesség mellett tiétek lehet a könyv egyik példánya!


Jamie McGuire


Gyönyörű áldozat


(Maddox testvérek 3.)
Kiadó: Maxim kiadó
Kategória: romantikus
Megjelenés ideje: 2016.
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Szűr-Szabó Katalin
Oldalszám: 279 
Megtetszett? Megrendelheted itt!
Pont: 4/5
Falyn Fairchild, a következő kolorádói kormányzó lánya mindent képes hátrahagyni. Már megtette ezt a kocsijával, a tanulmányaival, és még a szüleivel is. Megtörten tér vissza szülővárosába, és pincérkedést vállalva a Bucksaw Kávézóban. Falyn minden műszak után félretesz egy kevés pénzt, és reméli, hogy hamarosan összegyűlik annyi, hogy vehessen egy repülőjegyet, és eljusson az egyetlen helyre, ahol igazán megbocsátást nyerhet, a régmúlt bűneiért: Eakinsba, Illinoisba.
Taylor Maddox abban a pillanatban megérezte, hogy Falyn bajban van, amint leült egy asztalhoz a kávézóban. Taylor csábító, megszegi az ígéreteit, és még akkor is káprázatos, amikor piszok borítja be – minden megvan benne, ami Falyn szerint egy rámenős, szexi tűzoltóban is. Falynt nem vonzza az, hogy egy legyen a srác hódításai közül, ám egy Maddox fiúnak egy ellenálló lány a tökéletes kihívás.

Amint Falyn megtudja, hogy mit nevez otthonának Taylor, minden megváltozik. A Maddoxokra jellemző kitartás lehet, hogy nem lesz elég Falynnel szemben. És most először lehet, hogy Taylor lesz az, aki megégeti magát.

A Maddox tesók engem is elbűvöltek, régen nem bírok elszakadni tőlük. Ez talán nem is annyira meglepő. Amennyire imádom őket, legkedvesebb még mindig Thomas könyve, imádtam egyszerűen, alig vártam Taylor könyvét. Bevallom lehet magasra tettem a mércét, olyasmit vártam, mint Thomas könyve és nem igazán azt kaptam. Az olvasást követően én úgy látom, ez a kötet sokakat fog megosztani.

Taylor tűzoltó, aki éppen polgári kötelességét végezve segít az oltásban. Falyn a helyi kormányzó lánya, próbálták üvegburokban nevelni, mindent tökéletesen csinálni, de Falynnál azt érték el, hogy meggyűlölt mindent ami családjához köthető. Ha nem gyűlöl mindent kellőképpen, tűzoltókat is gyűlöli. Mindegyik a lányok bugyijába akar bejutni, utána továbblépni, mintha mi sem történt volna. Hát fúj.
Falyn a Bucksaw kávézóban tengeti mindennapjait, ott dolgozik, ott él, egyszóval a kávézóhoz van csavarozva. Szinte kellék darabja a berendezésnek. 
Taylor pedig belép életébe, kiszemeli a lányt és onnantól kezdve a férfi csapdájába esett. Hiszen a Maddoxok igazi csábítóak, ha pedig valamit maguknak akarnak, senki nem állítja meg őket.
Csakhogy Falyn más, neki sikerülne messzire rohannia, ám sötét titka a fiúk otthonához köti őt és talán Taylor az ő személyes megváltásának kulcsa.

Ami furi volt, a történet nagy része a kávézóban játszódik. Néha sikerült Taylornak kicsábítania onnan Falynt, mégis azt éreztem, McGuire nemt képes elszakadni a kávéző varázsától, muszáj oda visszatérni. Nekem emiatt picit laposnak tűnt itt-ott a történet. A csavar ami benne van és kiderül Falynról, arra vártam volna valami végkifejletet, előrelépést, na ez is elmaradt. Valamint a Taylor is csinál egy butaságot, így a végére én azt éreztem, teljesen más hangon vannak a főhősök, mint kellene. Imádom a Maddox tesókat, ez az első, hogy a két főhős között nem olvastam a kémiát, nem vonzották egymást úgy, ahogyan szokták.
Taylor másfelől elkövet valamit amit meg lehet bocsájtani, de Falyn múltját és elképzeléseit tekintve kevésbé. A lányt megismerve felért a hetedik csodával, hogy a fiúnak megbocsájt. Komolyan.

Negatívumok ellenér van egy csomó pozitív olvasási élményem. Falyn családi helyzete és életében átélt traumák jó leckét adtak neki, kitöréséért és bátorságáért pedig csak csodálni tudom. Taylorhoz valamiért nem fűződött erősebb emlékem, kevésbé volt erős karakter a szememben, mint pl Thomas, viszont ennek ellenére remekül helyt állt. Tűzoltói hősiességéért kifejezetten cuppanóst kap a könyv lapjain keresztül.

Ez az első kötet, ami nem tűnt olyan összeszedettnek és kidolgozottnak, mint a többi, valahogy Taylor sem viselkedett olyan Maddox tesósan és lehet ezzel egyedül vagyok, de hiányérzetem volt végig, a végéhez érve, utolsó lapnál sem szűnt meg ez az érzet. 
Leírtak után talán kissé fura, mégis jó könyvnek tartom, mindent kárpótol Taylor humora, rátartisága és a lány iránt mutatott védelmező magatartása. 
Falynt mint személyiség imádtam. Egyszerre szigorú, kemény és ugyanakkor humoros. Lehet sok támadás, trauma érte életében, azonban női küzdőjellemként felállt és tovább harcolt. Lehet nem mindenre igaz, azonban ahogy szabad kezet kapott, megtanulta kiengedni karmait.

Ahogy olvassátok, eléggé vegyes véleményem van, számos pro és kontrával. Leginkább a könyv mellett az emberiségből mutatott példa áll, ezt nagyon szeretném kiemelni. Akármit írhatok róla, de van benne egy jelentős pont ami példával szolgálhat sokak számára. - Nem számít a vér, a szeretet mindennél fontosabb. - Ezzel tudnám leírni a könyv mondandóját. Be kell vallanom, néhol legmélyebben meghatott és szívem mélyéig hatolt a történet, s emiatt tudom ajánlani.

Ha azt kérdeznétek ajánlom-e a könyvet, szerintem McGuire olvasóknak mindenképpen, lesznek sokan akik imádni fogják ezt a kötetet, ebben biztos vagyok, ugyanakkor először írom azt, hogy meg fogja osztani az olvasóit Taylor története. 
Kezdő olvasónak akkor, ha családi traumákról olvasna, amúgy másik tesó könyvét szívesebben ajánlanám.
Mindenesetre bennem vegyes érzést hagyott, belső mérlegem pedig sokkal jobban a pozitív felé húz, mert nem rossz a könyv, inkább saját személyes problémáim miatt éreztem itt-ott súlyosabbnak a könyvet, esetleg tőlem távolabb állónak. Hozzáteszem nem tudtam azonosulni a szereplőkkel, helyükbe képzelni magamat - ez nálam elég fontos tényező. 

Nyereményjáték:

Megihletett minket a borítón szereplő tollpehely, ezért most olyan borító részleteket találhattok az egyes állomásokon, melyeken szintén toll/tollpehely látható. 

A rafflecopter megfelelő sorába a könyv íróját és címét várjuk.
Figyelem! A sorsolásban azok vesznek részt, akik minden kérdésre helyesen válaszoltak, valamint felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.

Első pehelysúlyú versenyzőnk:

SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése