Ads

M. Leighton: Down to You - Rajtad áll

M. Leighton


Down to You - Rajtad áll 


Kiadó: Könyvmolyképző
Besorolás: Felnőtt
Kategória: erotikus, romantikus
Megjelenés ideje: 2014.12.05
Olvasott nyelv: magyar
Fordította: Goitein Veronika
Oldalszám: 264
Megtetszett? Itt beszerezheted!
Pont: 4/5
  Egy lány. Egy ikerpár. Egy furcsa háromszög.

Amikor a főiskolás Olivia Townsend hazautazik, hogy segítsen édesapjának a munkájában, még nem is tudja elképzelni, micsoda bonyodalmakba keveredik majd. Cash és Nash Davenport, a két ikerfivér nagyon sokban különbözik egymástól, de egy dolog közös bennük: mindketten őrülten vágynak Oliviára.

Cash veszélyes és ellenállhatatlanul vonzó, igazi rosszfiú, akinek a csókjai elfeledtetik Oliviával, hogy a tűzzel játszik. Nash sikeres, megbízható, és szenvedélyes… és foglalt. De egyetlen, lágy érintése elfeledteti Oliviával, hogy máshoz tartozik.

Ám Oliviára nagy meglepetés vár. A két fivérnek van egy titka, ami elől a lány jobban tenné, ha elmenekülne. Gyorsan és messzire… amíg nem késő.

Érzéki játék, három játékossal…

Vajon hogyan végződik a játszma?

A könyvvel először angolul találkoztam, akkor olvastam először és tetszett a sztori, szerintem a maga módján aranyos. Persze ikrek, meg szerelmi háromszög, de nem éreztem annyira hangsúlyosnak ezt a háromszöget.
Mikor kiderült magyarul is jön a könyv, felkaptam a fejemet, valahogyan így: Oh, igen, ezt szeretem! :D

A főhősök karakterei és jellemvonásaik egyszerűek, hétköznapiak és egy romantikus könyvhöz pont tökéletesek.
Olivia unokatestvérénél, Marissánál lakik, aki egy beképzelt, kissé elszállt fruska. Egy bárban fut össze Cash-el, akinek hamarosan kiderül, van egy ikertestvére, Nash. Nash pedig nem más, mint Marissa pasija. A lánynak pedig tetszik Cash rosszfiús jelleme, de mivel mindig befürdik az ilyen fazonokkal, ezért Nast szeretné igazából, de az unokatestvére miatt inkább nem kockáztatja.
Aztán fordul a kocka, egyre jobban elmélyülnek a kapcsolatok egymás között…

Ezt nem tudtam kihagyni... ☺ ♥ Szexi cicafiúk

Olivia kissé naiv karakter, sokszor nem tudja eldönteni mit is akar igazából, könnyen elhiszi azt, amit mások mondanak neki, még, ha ennek az ellenkezőjét is próbálja beállítani. Előző párkapcsolataiból is eddig ez szűrődött le.
Logikusan próbálja megfogni a dolgokat és meggyőzni magát a szerelemről, miközben ő is tudja, a szív fogja eldönteni nem ő. Egyébként ezen kívül aranyos lány, könnyen szerethető és egyedül ez a döntésképtelensége okoz problémát, amit igazából már legelején eldöntött.

Nash a tipikus jófiú, apuci kedvence, aki mindig mindenben kitűnő. Az elvileges álompasi lenne. Jól néz ki, okos, ügyes és kedves is. A nők persze jobban kedvelik a rosszfiúkat, hiába ezek a srácok a kitartóbbak.
Cash pedig Nash szöges ellentéte. Tudjátok, az a rosszfiú, aki közben kedves és rendes is. Bár én ezeket a srácokat nem szoktam rosszfiúk közé sorolni, csak nem épp szende báránykának nevezem őket. Cash vezeti a bárját, ahol Olivia is állást kap, így ők ketten is közelebb kerülnek egymáshoz. Persze, hogy a lánynak a rosszfiúk jobban jönnek be, de a biztonságérzete a másik irányba húzza.
Srácokkal jellemben nem volt semmi problémám, mert mind a kettőt kedveltem a maga módján. Nash próbált szelíd srác maradni, Cash pedig a mindenbe belecsábító kisördög.

Sztori maga nem egy elmélyült szál, inkább a szerelmi évelődésükre összpontosít a könyv és arra, hogyan alakítja a szerelmi háromszöget Olivia. Hiszen a végén úgyis a lány fogja eldönteni, melyiket is választja.
Vannak benne csavarok, főleg egy nagy csavar, ami van akinek tetszik, van akinek nem. Azok közé tartozok, akiknek nagyon tetszett, mert szerintem ötletes megoldás.
A végéhez annyit fűznék, hogy szerintem ígéretesnek tűnik. Amennyiben folytatja az írónő ezen a vonalon a történet szálait, akkor egy sokkal izgalmasabb, eseménydúsabb könyvet kaphatunk következő kötetre. Nekem így is tetszett ez a könyv, hiába egyszerű a történet, de fáradtan, néhány óra alvás után pont erre vágyok.

Azoknak ajánlom, akik éppen egy kissé romantikusabb, szerelmi évelődéses történetre vágynak. Esetleg éppen egy fáradt nap után nem tudja az ember mit olvasson, agyilag már ki van száradva, ezért csak valami rövidre vágyik. Tökéletes erre a könyv.

Nem sorolnám az erotikus műfajba, bár a new adult kategóriánál egy fokkal több benne az erotika. 

NYEREMÉNYJÁTÉK

A könyv középpontjában az ikerfiúk állnak, Cash és Nash. Az ikrek általában összezavarják a lányok fejét, vagy éppen a humor forrása.
A mostani játékban ikerpárosokat fogunk keresni. Minden könyvről találtok néhány mondatnyi információt és egy idézetet, ezek alapján kell kitalálnotok melyik könyvre gondolunk.

(A kiadó kizárólag Magyarország területére postáz! A levélben való kiértesítést követően, ha a nyertes nem válaszol 72 órán belül, akkor új nyertest sorsolunk.)

Mai idézet:
– És akkor mennyi idős is vagy?
Ash belekortyolt a sörébe, mielőtt válaszolt volna.
– Tizenegyezer-ötszázötvenegy éves, és igen, érzem minden egyes nap súlyát.
– Hű, nem is gondoltam volna! Azt sem tudtam, hogy már akkor voltak emberek.
– Hát igen, én egyike voltam a kőkorszaki szakiknak, akik a kőfejtőben dolgoztak a dinoszauruszok hátán, és akik Flinstonékkal haverkodnak. Kavicsi Béni alacsony volt ugyan, de nagyon jól tudott ütni.


Résztvevő bloggerek:
12.12 – Kristina blogja
12.14 – Deszy könyvajánlója
12.15 – Media Addict
12.16 – Függővég
12.17 – Insane Life
12.18 – Dreamworld
12.20 – CBooks
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése