Ads

Gena Showalter: Éjsötét vágyak

Ez az a könyv, írónő akit és amit megfogadtam soha nem fogok elolvasni. Soha ne mondd, hogy soha. Túl vagyok az első köteten. Nem is rossz. :D


(Alvilág Urai 1.)

Írta: Gena Showalter
Kiadó:  Ulpius-ház
Besorolás: Felnőtt
Kategória: romantikus, paranormál-romantikus, misztikus, urban fantasy
Kiadás éve: 2009
Könyv nyelve: Angol
Olvasott nyelv: Magyar
Oldalszám: 454


Na ez egy kellemes csalódás volt. Igazából régen el is olvashattam volna. Örülök, hogy egy hirtelen felindulásból meg is tettem. :D
Szolíd francia
Érezhető ez egy első kötet még csak, de nem is baj. Nem volt rossz annak sem. Hirtelen sok új információt tudunk meg, így néha igazán kapkodtam fejemet.
Egyszer volt, hol nem volt egy messzi-messzi galaxisban... Jha, ez nem az. Voltak valaha halhatatlanok, akik őrizték Pandora szelencéjét, más isteneknek segítettek. Ebbe az igazán különleges szelencébe sok-sok veszélyes démon volt bezárva. Ám ahogy gyereknek sem szabad azt mondani, hogy ne nyomd meg a piros gombot, nekik sem szabadott felnyitni ennek fedelét. Kísértés pediglen nagy volt. Így jobbat remélve felnyitották titkos dobozkát, kiszabadítva démonokat, amikkel mostanra nekik kell együtt élniük. Telt-múlt az idő, évszázadok, évezredek mentek el, közben nagyot változott a világ is. Istenek helyét éppen titánok vették át, fogságba tartva Zeusz bácsiékat. Istenek ezelőtt amúgy mit sem törődtek halhatatlanokkal akik szimbiózisban éltek végig démonaikkal. Titánok viszont sokkal kegyetlenebbnek bizonyulnak, ha az előző istenek nem törődtek velük, akkor ezeknek bizony meg tervük van az Alvilág Uraival.
Furi német
Első kötetnek főszereplői javarészt Ashlyn és Maddox. Többieket, világ felépítését rajtuk keresztül ismerjük meg. Itt valahol Budapest szívében, Budán van egy erődítmény ahova senki nem meri betenni lábát. Kivéve ha Vadász vagy Csali... Azoknak zöld zónás terület, néha "ide lőj" felirattal színesítve. Szóval ott él Maddox az Erőszak őrzője, Lucien a Halál őrzője, Reyes a Fájdalom őrzője, Paris a Paráznaság őrzője, Torin a Betegség őrzője valamint Aeron a Harag őrzője. Ashlyn pedig a naiv ámde bátor lány, aki hangokat hall múltból, jelenből és tőlük vár segítséget.
Maddox megy az erdőbe felderíteni ki is van odakint, így talál rá Ashlynre, akiről azt hiszi Csali. Azaz olyan személy akit azért küldtek, hogy őket elcsábítsa, utána Vadászok meg könnyen megöljék őket. Ez nem olyan jó, egy régi társuk így járt, azóta bárhol felbukkanhat démona pusztítást, káoszt hagyva maga mögött.
Az enyhén wtf
összevágott Thai
Persze Maddox egyből elnyomja a hangokat és Ashlyn beleszeret. Háttér történet is fut, de nem olyan tempóba ahogy én szeretném. :D Szerintem ezért is vontam le, mert jó volt ez a könyv, de hiányzott valami még nekem.
Bejönnek újabb karakterek is, népesítve ezzel ezt a világot. Többek között régi őrzők és harcostársak is. Közülük két nagy kedvencem lett, jókat mulattam rajtuk. Ez pedig Gideon a Hazugság őrzője, mivel képtelen igazat mondani, amit állít vagy mond, annak ellentétét mondja valójában. Másik Kane a Katasztrófák őrzője, mert ahova belép, ott katasztrófa történik. Ahogy megtudhattuk, néha esetleg egy egész plafon leszakadhat. Ő olyan kicsit elefánt a porcelánboltban kaliberű. :)
Végén megjelenik Anya. Ki is ő? nem kell sokat várni és megtudhatjuk...


Pontozás:
Történet: 4/5
Karakterek: 
    Maddox: 4/5
    Ashlyn: 4/5
Humor: 4/5 
Összesen: 4/5

Kedvenc idézet:
Ó, egy Okos Tóni, dorombolta a nő. Nagyon szexis darab vagy, mondhatom. Álmodozva felsóhajtott, aztán összeszedte magát. Erre most nincs idő. Sajnos. Ahogy korábban is mondtam, a kis hölgy tényleg lenyűgözött. Hogy őszinte legyek, nem hittem volna, hogy megteszi. Micsoda előadás volt, mi? Kuncogás. Ha lennének biológiai funkcióim, összepisiltem volna magam.
SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése