Ads

Bemutatkozás - Rólam

Sziasztok!



Toffy vagyok, ennek a blognak az írója, szócsöve és kontárkodója. - Máshogyan megfogalmazva egy egyszerű bloggerina.
Alapvetően tudni kell rólam, nem szerettem kicsinek beszélni, de ezt a lemaradásomat azóta régen behoztam.
A blogolást igazán 2006 tájékán a Livejournalon kezdtem, néhány angol és magyar bejegyzés mellett fanficet írtam jrock témában, de lassanként rájöttem, sokkal inkább a másik oldalon állok - a fogyasztó vagyok. Aki olvas.
A sok fanficeknek köszönhetően hamar megtanultam angolul, 2 év alatt a majdnem bukásból jelest faragtam. :)
Középsuli után rendszerinformatikát tanultam, alapszintű programozást és fogalmazzunk úgy, C64-emmel születtem, imádtam az óráimat, ám ez nem elégítette ki vágyamat. Többet akartam. Így vetődtem el a a buddhista főiskolára, ahol legszebb iskolai éveimet tölthettem el.
Elvégeztem egy buddhista és kínai nyelvi alapszakot, kint Kínában ösztöndíjjal tanultam, majd folytattam MA-n.
A kínain kívül tanultam két éven át klasszikus mongolt és páli nyelvet (óind), persze ezeken kívül egy pici japán is tapadt rám (nem csak a kosz) és a sok koreai barátnőm között alap koreai konyhanyelv is megy valamennyire. (Káromkodni igen szépen tudok. :D )
Ha nem olvasok, akkor rajzolok, festek, könyvjelzőket csinálok (lencsés, medálos stb), varrok (lol Barbieknak kiegészítőket csinálok, arcot festek, letörlöm és újra, néha parókát is. Nem, nem profin, tudod, csak ami a hobbi fogalmába belefér. Nagyon jó feszkó levezető. Puszta szórakozás. Nah megmutatom a félkész Acheront... :D - Jobbra.)
Persze nem csak suliba járok, dolgozgatok is, helyesebben mindent kipróbálok, s ami tetszik, ott elidőzöm. Voltam már biztonsági őr, sorjázó, nemzetközi cég adminisztrátora, kínai szappanopera mellékszereplője, tolmács, angol tanár, kínai tanár... Tartottam órákat vegyesen óvodásoknak, általános sulisoknak, közép sulisoknak, fősulisoknak, tanároknak...
Részben a fentebb felsorolt tudásomnak köszönhetően hónapokat töltöttem Skóciában, kiltes pasik között és mindenhol kísértő Robert Burns társaságában.
Hazajöttem és rá néhány hétre itthon helyezkedtem el. 
Érdekességek rólam: szeretek rajzolni, olvasni, önkéntes tűzoltó és polgárőr vagyok úgyhogy nem unatkozok...


Hogyan lett ebből könyvesblog...
Volt aki megkérdezte, hogyan lettem mazochista?
Mint említettem sok ficet olvastam - több ezret. (Ne, ne lepődj meg, mert sajnos le is vannak mentve... :D) Voltak kiemelkedően jók, meg természetesen ahogyan lenni szokott - kevésbé jók. Idő közben ázsiai sorozatokat, animéket néztem gépen és betárcsázós modemen heteket vártam rájuk. Néha blogspoton írtam a blogjaimat, de sajnos elsősoron blogjaim freeblogosok voltak - megszűnésével az egész kínai utazásom 1 éves blogja is elveszett. Ez van, tudni kell elengedni.
Szóval szakdolgozatomat írtam. (Ne röhögj, te is ezt tennéd vagy tetted.) Barátnőm kezembe nyomta a Csitt, csitt-et. Mi az a YA? Van olyan, hogy Könyvmolyképző? - A könyvtáram Babylon 5 könyvek és fantasy/sci-fi/filozófiai/teológiai irodalomban merült ki, teljesen újdonság volt ez a vonal. Hát ha az a könyv nem is tetszett, de Cassandra Clare, Jeaniene Frost és Nalini Singh stílusára már rákaptam. Csupán idő kérdése volt, hogy mikor szippant be. 
Imádom a paranormális romantikus, urban fantasy, történelmi romantikus, new adult, young adult kategóriát, de vissza-vissza csábulok a sci-fi irodalomhoz is.
Mikor tetszett valami, heves érzelmeket kiváltva le akartam írni. Molyon is szóltak, hogy ez már kilométeres hosszúságú, nem annyira jó "rövid" értékelésnek. Végül elmerültem az én kis menhelyemben, az Insane Life-ban.

Az oldal neve:

(Insane Life = Őrült élet)
A Livejournalom eleinte Toffy's Journal címen futott. Végül elkezdtem fanficeket írni, akkor gondoltam először arra, hogy kéne valami "kreatívabb" elnevezés.
Amogy említettem, imádtam a Jrock és Visual Kei stílust, de legfőképpen az X Japan jelentette számomra a mentsvárat. - Bármit szerethettem, hallgathattam az ő számaik voltak az elsők. Többször említettem már az X Japan - Art of Life című számát (posztban is), na az a szám, amitől ver a hideg, feláll a szőr a kezemen és átélem az extázist. Abban vannak ezek a sorok, amik után egyértelmű az elnevezés:

...Time is blind
But I wanna trace my love
on the wall of time, over pain in my heart
Art of life
Insane
blade stabbing dreams
Try to break all truth now...

(X-Japan - Art of Life)

X Japanról általában: http://hu.wikipedia.org/wiki/X_Japan


SHARE

Rólam

Sziasztok! Toffy vagyok, ennek a blognak az írója. Bátran kérdezhettek és amint tudok válaszolok. A blog mellett számtalan hobbim van és természetesen egy munkahelyem is van, mai über szuper hipertitkos. Na jó azért annyira nem. :D

  • Pinterest
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése